goededag, mijn naam is Ellen en hier wil ik jullie mijn kaartjes laten zien die ik met heel veel plezier maak, mijn inspiratie haal ik uit andere blogs die ik ook volg, misschien doen jullie wel inspiratie op van mijn blog!!!!

zondag 22 februari 2015

marsmannetje

ben heel de week niet op mijn blog geweest we waren geveld door de griep 39,4 koorts was wel heftig behoorlijk ziek geweest, voor de lijn was hij heel joviaal geweest ben afgevallen hahaha.

deze marsman vind ik heel leuk met zijn cado zelfs daar doen ze aan verjaardagen.

voor dit kaartje heb ik het volgende gebruikt;
PK 9107
creatable 141
craftable 1212
plaatje yvonne


dit kaartje wil ik mee laten doen bij;
kaartjes inspiratie challenges
craftybootschallenges

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart, erg leuk
    Nog veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje Ellen !
    Het plaatje is super !
    Hier is de griep een tijdje geleden ook langsgeweest, niet leuk ! Wij zijn er ook behoorlijk ziek van geweest !
    Hopelijk zijn jullie ondertussen allemaal beter !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer mooi je kaartjes!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another great card with such gorgeous colours. Thanks again for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, lovely fun image and fab layout. Thank you for joining in the fun at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    BeantwoordenVerwijderen