goededag, mijn naam is Ellen en hier wil ik jullie mijn kaartjes laten zien die ik met heel veel plezier maak, mijn inspiratie haal ik uit andere blogs die ik ook volg, misschien doen jullie wel inspiratie op van mijn blog!!!!

woensdag 4 februari 2015

kerst dessert

eerst wil ik mijn volgers welkom heten vind het heel leuk dat jullie mijn blog gaan volgen.
een kaartje in de traditionele kerstkleuren en pudding.

hiervoor heb ik het volgende gebruikt;
PK 9113
creatable 156, 157, 143
joy 6002-156


dit kaartje wil ik meelaten doen bij de 52 weeks to christmas challenge

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk de kerstpudding, ik krijg er zo zin in. Het is een mooi traditioneel kaartje geworden, erg leuk. Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snoesje heeft haar best gedaan met de kerstpudding, het ziet er heerlijk uit.Mooi kaart! Dank je wel voor je deelname! Groetjes Sylvia DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen,

    Wat een leuke en lieve kerstkaart met dat snoetje erop, leuk dat je met de challenge meedoet.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺ DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een HEERLIJK en SNOEZIG kerstkaartje is dit Ellen en LEUK dat je meedoet met 52-weeks to Christmas.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen